Pay Per Click

Marketing vnímáme jako prvek, který spojuje celou firmu, určuje její směřování a pomáhá ke splnění nastavených cílů.

PPC (Pay Per Click) reklama nám pomáhá oslovit široké spektrum zákazníků, jelikož může cílit na jakékoliv publikum velmi stručně, rychle a jasně. Za pomoci klíčových slov Vám pomůže cílit na ty zákazníky, kteří by o Vaše produkty nebo služby mohli mít skutečně zájem. PPC reklama demonstruje určitou myšlenku, ukazuje produkt a přivádí zákazníka přímo na Vaši stránku. Klade si za cíl zvýšit provoz na Vašem webu a zviditelnit Vaše produkty nebo značku. V České republice se PPC reklama nejčastěji využívá na platformách Google (Google Ads), Seznam (Sklik) a Heureka.

Co PPC přináší?

Obrat

Placená reklama zvyšuje obrat celého e-shopu až o 65 %.

Návštěvnost

Se správně spuštěnou PPC kampaní se návštěvnost jakéhokoliv webu či e-shopu zvyšuje téměř až o 100 %.

Cílené oslovení

Díky PPC reklamě je možné cílit na konkrétní publikum. Lze se zaměřit na věk, pohlaví i geografické umístění.

Kampaně, které vnímáme jako stěžejní

Produktová

Produktová kampaň slouží k inzerci produktů a přivádění nových zákazníků na Váš e-shop. Z hlediska ceny by se měl proklik na těchto kampaních pohybovat mezi 1 a 5 Kč. Hodnota PNO by se měla nacházet mezi 7 a 15 %.

Brandová

Brandová kampaň míří přímo na Vaši značku a je velmi důležitá k jejímu budování. Cenu této kampaně lze vyjádřit v halířích za jediný proklik.

Vyhledávací

Vyhledávací kampaň funguje prostřednictvím klíčových slov a většinou míří na konkrétní kategorii produktů. Proklik u této kampaně by se měl pohybovat mezi 5 a 10 Kč.

Měření PPC reklamy

PNO

Podíl nákladu na obratu je jedním z nejzákladnějších měřítek. Hodnota PNO vyjadřuje, kolik procent z obratu, získaného díky reklamě, bylo potřeba za reklamu zaplatit. Konkrétněji se jedná o investici do kreditů na reklamu vydělenou součtem konverzí, které vyplynuly z PPC. Správně nastavené PPC by mělo mít hodnotu PNO pod 15 %.

Návštěvnost

Správně nastavená PPC reklama tvoří až 65 % návštěvnosti celého e-shopu. Zbytek návštěvnosti by měl poté plynout z  organického hledání a sociálních sítí.

Konverze

Konverzní poměr vyjadřuje poměr mezi návštěvností a následným nákupem prostřednictvím PPC reklamy. Je totiž důležité kontrolovat, zda produkty neprodělávají. Ideální konverzní poměr má hodnotu vyšší než 2 %. Konverzní poměr nižší než 1 % by se již měl řešit (např. pomocí UX).

Proč si zvolit právě nás?

Pravidelné konzultace

Záleží nám na našich klientech, proto chceme, abyste věděli, jak se Vám v rámci online marketingu daří. Z toho důvodu si s našimi klienty domlouváme minimálně jednou měsíčně konzultaci.

Příprava a realizace marketingové strategie

Připravíme pro Vás projekt, který bude odpovídat Vašim cílům. V dnešním světě stojí vše na datech, jen s jejich znalostí dostanete svůj web či e-shop tam, kde byste ho chtěli mít. My pro Vás na základě Vašich představ sestavíme strategii, ale jestli ji aplikovat či nikoliv už zůstane na Vás.

Pravidelné přehledy práce a výsledků

U nás máte možnost sledovat, jak se Vašim kampaním daří v reálném čase. Jakmile uzavřeme spolupráci, dostanete přístup k našemu reportu a můžete každý den sledovat své výsledky.

PPC v online marketingu

Postup začínající spolupráce

Seznámení a vytyčení cílů

Nejprve si domluvíme schůzku, telekonferenci či videokonferenci. Na této schůzce Vám dopodrobna představíme naši firmu a Vy nám zase představíte tu svoji. Řeknete nám, kde byste svůj e-shop chtěli vidět od teď za rok a my Vám na základě těchto informací připravíme projekt na míru.

Představení projektu a diskuze nad projektem

Na základě informací z minulé schůzky Vám představíme povahu projektu, který jsme si pro Vás připravili. A diskuze může začít.

Uzavření spolupráce

Rozhodnutí, zda budete chtít projekt uskutečnit či nikoli už zůstává na Vás. Pamatujte ale, že čím dříve začneme, tím dříve lze očekávat výsledky.