Pay Per Click

Marketing vnímáme jako prvek, který spojuje celou firmu, určuje její směřování a pomáhá ke splnění nastavených cílů.

PPC (Pay Per Click) nám pomáhají oslovit široké spektrum zákazníků. Díky klíčovým slovům nám pomáhají cílit na zákazníky, kteří by mohli mít zájem o vaše produkty nebo služby. PPC reklamy mohou sdělit myšlenku, ukázat produkty nebo dovést zákazníka na Vaše stránky. PPC reklama zvyšuje provoz na vašem webu. Tato forma reklamy se odehrává na internetu, tudíž máme možnost zacílit přesně na jakékoliv publikum, provést tuto kampaň velmi rychle a ve velkém objemu. V České republice se PPC reklama nejčastěji využívá na platformách Google (Google Ads), Seznam (Sklik) a Heureka. PPC kampaně jsou velmi častým způsobem, jak zviditelnit vaše produkty nebo vaší značku.

Naším cílem je porozumět Vaší firmě a cílům natolik, že se staneme vaším externím oddělením. Můžeme tak fungovat skoro samostatně a výsledky se budou jen zlepšovat.

Co přináší PPC

Obrat

Placená reklama přináší až 65% obratu celého e-shopu.

Návštěvnost

Návštěvnost e-shopu se zvyšuje téměř 100% při správně spuštěných PPC kampaních.

Cílené oslovení

V rámci PPC reklamy lze mířit na přesné publikum. Je možné cílit na věk, pohlaví nebo geograficky.

Kampaně, které vnímáme jako stěžejní

Produktová

Produktová kampaň slouží k inzerci  produktů a přivádění nových zákazníků na Váš e-shop. Z hlediska ceny by se měl proklik na těchto kampaních pohybovat mezi 1 a 5 Kč. Hodnota PNO by se měla nacházet mezi 7 a 15 %.

Brandová

Brandová kampaň míří přímo na Vaši značku. Je velmi důležitá k jejímu budování. Cenu této kampaně lze vyjádřit v halířích za jediný proklik.

Vyhledávací

Vyhledávací kampaň funguje prostřednictvím klíčových slov a většinou míří na konkrétní kategorii produktů. Proklik u této kampaně by se měl pohybovat mezi 5 a 10 Kč.

Měření PPC reklamy

PNO

Podíl nákladu na obratu je jedním z nejzákladnějších měřítek. Jedná se o investici do kreditů na reklamu poděleno součtem konverzí, které byli z PPC. Správně nastavené PPC by mělo mít hodnotu PNO pod 15 %.

Návštěvnost

Správně nastavená placená reklama, tedy PPC by měla přinášet až 65% návštěvnosti celého e-shopu. Zbytek návštěvnosti by mělo přinášet organické hledání a sociální sítě.

Konverze

Konverzní poměr je poměr mezi návštěvností a nákupem skrz PPC. Je důležité kontrolovat, zda produkty neprodělávají. Ideální konverzní poměr je vyšší než 2%. Konverzní poměr nižší než 1% je třeba řešit např. pomocí UX.

Proč si zvolit právě nás?

Pravidelné konzultace

Záleží nám na našich klientech. Rádi konzultujeme naše výsledky. Chceme, abyste veděli, jak se Vám daří v rámci online marketingu. Právě proto si domlouváme s našimi klienty konzultaci minimálně jednou měsíčně.

Příprava a realizace marketingové strategie

Základem jsou data a proto je třeba připravit, jak se dostat tam, kam byste rádi namířili svůj e-shop. Připravíme Vám projekt, který bude odpovídat cílům, které si spolu stanovíme. Pokud budete souhlasit s návrhem, tak strategii aplikujeme.

Pravidelné přehledy práce a výsledků

Máme interní systém reportování. Uvidíte v reálném čase, jak se daří Vaším kampaním. Jakmile uzavřeme spolupráci, tak dostanete přístup a můžete každý den sledovat výsledky našich kampaní.

PPC v online marketingu

Postup začínající spolupráce

Seznámení a vytyčení cílů

Domluvíme si schůzku, telekonferenci nebo videokonferenci. Na této schůzce Vám představíme dopodrobna naší firmu, vy nám představíte svojí. Domluvíme se na tom, kde byste rádi viděli svůj e-shop za rok a co jsme pro Vás schopni udělat. Na základě těchto informací Vám připravíme projekt.

Představení projektu a diskuze nad projektem

Představíme Vám projekt na kterém jsme se domluvili na první schůzce. Vy se nám vyjádříte k tomuto projektu a následně budeme diskutovat nad tímto projektem.

Uzavření spolupráce

Rozhodnutí zda chcete projekt uskutečnit je čistě na Vás. Čím dříve se začne, tím dříve budou výsledky.

Kontaktujte násZavolejte nám na čísle +420 778 888 769 nebo vyplňte náš formulář.